Sorry... igen

Tjenare nu har jag varit lite seg med att uppdatera jag vet jag vet!! men har ju varit med Hanna hela lovet så har inte haft så mycket tid att uppdatera, har bla varit i tyskland och göteborg, riktigt soft, vi bodde på spar hotell i majorna i göteborg så var vi bara där en natt vi hade så kallad shopping dag! Jag fick köpt mig 2 olika örhänge i göteborg och tröjor, byxor och solglajor (H) i tyskland (H)
Kommer snart sätta in lite bilder på mitt nya blond slingade håååååårr!!
och bilder från tyskland, ska bara få segis hanna att skicka bilderna t mig hehehe :D

Kommentarer

Postat av: Anonym

hej Max, skriv om någon du speciellt kommerihåg från när du gick i synkopen. Någon i din klass kanske? :D puss

2011-02-27 @ 23:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0