Hej igen !

Tjo folket, förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag men har haft fullt upp med livet :D har gjort massa roliga saker som att träffa Ima från gbg och sen har jag kört en massa moppe och typ ätit kebab (H)

Idag har jag bara pluggat en jävla massa, vilkoret för att ja skulle få min nya msi laptop var om jag pluggade så fick väll prestera en dag i mitt liv iallfall, det gick ju såklart snabbare än vad ja räknat men ja hur e det när man vill ha saker igentligen då gör man allt för att få det :D

Den e riktigt jävla grym
Intelcore i7 processor och 6 gig RAM så nu blir det väll att gama sönder!

I helgen blire nog att ja åker till Ima och softar loss (H)


Kommentarer

Postat av: Anonym

H4H4H4H4H4 IMA SER UT SOM EN FISK ELLER KRABBA HON HAR TIEP ÖGONEN PÅ SIDAN XDXDDXDXCDXDXDXDXDXDXD

2011-03-15 @ 10:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0